מידע שימושי

שאלות מנחות ללקוח לפני בניית אתר

שאלון מנחה לפני בניית אתר 1. מה המטרה בבניית האתר? (לדוגמא יצירת הכנסה, יצירת לקוחות חדשים, הצגת תיק עבודות, פעילות ועוד..) לפרט איך הוא יעזור במטרות העסקיות. 2. האם האתר משמש למכירות או לשיווק? האם האתר מתפקד כברושור או כלי תקשורת אינטראקטיבי עם הלקוח? 3. למי האתר פונה? מהו קהל היעד של העסק ? אם העסק פונה לקהלי יעד שונים זה מצריך דרך חשיבה אחרת בבניית האתר, מול קהלי יעד שונים יש לנו מטרות שונות. 4. מהו קונספט האתר? תפריטים, פיצ'רים שונים ועוד 5. מנה מספר אתרים של מתחרים מהן אתה שואב את ההשראה לאתר שלך¬. אתר תוכן תדמיתי או אתר מכירות? אתר תוכן תדמיתי - לרוב משמש כפלייר או ברושור אינטרנטי, אשר מאפשר הצגת תכנים (כגון תמונות, וידאו, מלל וטופס יצירת קשר). אתר תדמיתי המאפשר לחברות ועסקים שטח פירסומי וירטואלי המאפשר ללקוחות פוטנציאלים מידע ודרכי התקשרות. האתר הוא במה להצגת היכולות ההישגים ותיק העבודות. אתר מכירות – אתרי מכירות מורכבים פי כמה מאתר המציג קטלוג ואמצעי ליצירת קשר. זאת מפני שנדרש תפעול שוטף של האתר, מערכת המכירות, משלוחים והחזרות, תשלום ועמלות בעבור שימוש במערכת הסליקה והתממשקות מאובטחת, יצירת תנאי שימוש ורכישה וכו',... יש לשקול היטב את האופציות השונות ומידת התאמתם למבנה העסקי.
שאלון מנחה לפני בניית אתר – כתיבה שיווקית רקע כללי על העסק 1. האם אתה עסק קיים? ואם כן כמה שנים? 2. מי הקים את החברה ומה היה הרקע להקמתה 3. כמה עובדים יש בעסק? 4. מיהם הלקוחות איתם החברה עובדת 5. עם אילו מדינות עובדת החברה 6. מה ההישגים שלכם עד כה 7. מה מייחד את החברה על פני מתחריה 8. על מה מקפידה החברה לגבי עמוד שירותים או מוצרים 9. מה השירותים שאתם מציעים 10. מה הייחוד של כל שרות? מה מיוחד בשירותים שלכם? 11. האם ישנו מידע שחשוב ללקוח הנוגע שירותים שלכם שכדאי לציין מה חשוב לכם לאמר על השירות 12. מה לדעתך התועלת שהלקוח שלך מקבל משימוש במוצר? אם המוצר לא נותן פתרון ממשי, תחשוב על התועלת.. מה יקרה ללקוח אחרי השימוש במוצר או בשירות שלך. אודות 13. מה הניסיון האישי שלך בתחום של העסק? 14. מהי האמירה האישית שלך ומהי האמירה של העסק? 15 . אם היית צריך לבנות את התכונות של הלקוח שאותו את/ה רוצה כקהל הלקוחות שלך, איך היית מתאר/ת אותו? 16. אילו חוזקות יש בעסק? אילו חוזקות יש בתחום אליו העסק משתייך? 17 . מה מבדל אותך ממתחריך? האם יש לך יתרון תחרותי בעיניי הלקוחות שלך? 18. ¬¬¬איך אתה חושב שאתה נתפס על ידי הלקוחות? 19. האם אתה יקר לעומת מתחריך? 20. האם ישנם אתרים של מתחרים, או בכלל, שאהבת? אם כן, אנא ציין את שמם.

שאלות ותשובות

אילו סוגי אתרים אתם בונים

אנחנו בסטודיו וובשיק מתמחים בבנייה ועיצוב אתרים תדמיתיים ואתרים מכירתיים – וכולם בוורדפרס

אתר תוכן תדמיתי  – לרוב משמש כפלייר או ברושור אינטרנטי, אשר מאפשר הצגת תכנים (כגון תמונות, וידאו, מלל וטופס יצירת קשר). אתר תדמיתי המאפשר לחברות ועסקים שטח פירסומי וירטואלי המאפשר ללקוחות פוטנציאלים מידע ודרכי התקשרות. האתר הוא במה להצגת היכולות ההישגים ותיק העבודות.

אתר מכירות – אתרי מכירות מורכבים פי כמה מאתר המציג קטלוג ואמצעי ליצירת קשר. זאת מפני שנדרש תפעול שוטף של האתר, מערכת המכירות, משלוחים והחזרות, תשלום ועמלות בעבור שימוש במערכת הסליקה והתממשקות מאובטחת, יצירת תנאי שימוש ורכישה וכו’,…

למה דווקא וורדפרס

וורדפרס הינה מערכת ניהול קשה ופשוטה להבנה. היא פותחה כמערכת בלוגים שכל כותב בלוג יוכל לנהל בפשטות והתפתחה למערכת ניהול אתרים המובילה בעולם עם אין ספור עיצובים ואפשרויות. מעצם היותה קוד פתוח, יש בה חופש פעולה נרחב והיא נשארת מעודכנת על ידי פיתוח קהילתי, היא למעשה תמיד תחת פיתוח. יש עליה מידע זמין ונגיש במאות אתרים ופורומים והיא בעלת יכולת אינטגרציה של מערכות סליקה, פורומים ומערכות צד שלישי שונות. היא חביבה על מנועי חיפוש וכל אתר שנכתב בוורפרדרס מהר מאוד ייסרק על ידי מנועי חיפוש. היא תומכת בריבוי שפות ויש מאות ואלפים פיתוחים ועיצובים מוכנים זמינים ברשת.

כמה זמן לוקח לבנות אתר

התשובה הקצרה היא שזה תלוי בכל כך הרבה גורמים. התשובה הארוכה היא שאם האתר שלכם הוא תדמיתי, כזה שאמור לשרת אתכם ככרטיס הביקור שלכם ברשת, זה לא אמור לקחת הרבה זמן והרבה תלוי בכם ובקצב ההחלטות שאתם יכולים לקבל. אם מדובר באתר מכירתי הקצב הוא טיפה יותר ארוך כי נדרשת הערכות שלכם לנהל מלאי קיים.

מה תהליך בניית אתר

בבואכם לבנות אתר, אתם צריכים לחשוב מה המטרה בבניית האתר ו איך הוא יעזור במטרות העסקיות? (לדוגמא יצירת הכנסה, יצירת לקוחות חדשים, הצגת תיק עבודות, פעילות ועוד..) אחרי שהוחלט על קונספט, נשב לפגישת אפיון לבירור והגדרות ונחליט מהי מטרת ומבנה האתר והגדרת ארכיטקטורה, הגדרת דפי האתר הגדרת רכיבי האתר ודרישות ספציפיות. אחרי עיצוב האתר שלנו ואישורות על ידכם, יוצאים לדרך, ושיהיה בהצלחה

מי יכתוב את כל התוכן לאתר שלי? מי יצלם את המוצרים שלי

סטודיו וובשיק עובד עם כותבים שיוקיים מקצועיים הכותבים תוכן שיווקי עם הנעה לפעולה, מהטובים בשוק.

סטודיו וובשיק מספק גם שירותי צילום תדמיתיים לאתרים